Indsigt i behandling og trivsel hos diabetespatienter.
Diabetes kan i dag håndteres på mange måder - typisk i en kombination af medicinering, blodsukkermålinger, sundere kost og mere motion.
Som nydiagnosticeret eller ældre diabetiker, kan der være meget at holde styr på - og der kan hurtigt opstå mange spørgsmål.
Journl støtter diabetikere i at få etableret vaner der passer til deres behandlingsforløb - og samler alle registreringer i én app.
Udover medicinering og blodsukkermålinger, fokuserer Journl også på trivsel - så I kan følge om jeres patienter ikke blot er sunde, men også har det godt.
Her er blot nogle af de fordele Journl kan tilbyde jer og jeres patienter.
Med Journls kliniker interface, er det let at få et overblik over patientens registreringer.
Tidslinjnen gør det let at se, hvad der er registreret og hvornår - og overblikket kan tilpasses så netop de data der interesserer jer kan fremhæves.
Herudover er det let at dykke ned i de enkelte registreringer når der er behov for at komme i detaljen.
Dette gør det let at inddrage data - enten forud for eller undervejs i konsultationen med patienten.
Udover at have en sund krop, er det også vigtigt at vi trives og har det godt.
For nogle borgere kan det være svært at tage denne samtale med lægen. Der kan være mange årsager til dette - lige fra borgeres forståelse af lægens rolle, til manglende overskud eller noget helt tredje.
Med et forløb i Journl, er det let at supplere patienters forløb med korte QOL spørgeskemaer. Dette giver gør det let for patienter at forholde sig til trivsel når de er på egen hånd med mulighed for fordybelse.
Klinikere kan efterfølgende let tilgå og følge deres score - og inkludere dette emne i samtalerne efter behov.
Journls app til klinikere gør det let at opsætte det rigtige forløb. Her er det let at oprette og administrere de forløb og spørgeskemaer som patienter og forsøgsdeltagere skal gennemføre.
Det er også herfra at klinikere vil kunne få et overblik over de patientdata I modtager, og eksportere data efter behov.
Vi sørger for at Journl har den rigtige opsætning og er tilgængeligt for jeres klinikere.
Dette sker typisk i samarbejde med jeres IT-afdeling, for at sikre et effektivt forløb - så I kommer godt fra start og kan få gavn af løsningen hurtigst muligt.
Herunder kan I se, hvordan vores kunder typisk kommer i gang med Journl.
Vi mødes og tager en snak om hvad det er I ønsker at opnå - samt hvordan Journl kan hjælpe jer i mål.
Vi koordinerer opsætning af Journl med jeres IT-afdeling, og sørger for at I har adgang til et stabilt system.
Journl er nu klar til brug og I kan begynde at invitere patienter ombord. Vi står klar til hjælp, og vil løbende opdatere Journl.